Lura IL

Rydding rundt banene

Rydding rundt banene

Dato

Stadion

Treningsbanen

Ballbingen

1.- 7.april

G 13/2006 ÷

J12/2007

 

8.-14.april

G14/2005

J11/ 2008

 

15.-21.april

Påske

Påske

Påske

23.-28.april

J 14/2005

J10/2009

 

29.april-5.mai

MSB ÷

G08-1 /2011

 

6.-12.mai

G15/2004

G08-2/2011

 

13.-19.mai

G19

G08-3/2011

 

20.-26.mai

J15/2004 ÷

G09-3/2010

 

27.mai-2.juni

MSA

G09-1/2010

 

3.-9.juni

AFB

G10-X/2009

 

10.-16.juni

J15/2004

G10-Y/2009

 

17.-23.juni

G15/2004

G11-1/2008

 

24.juni-11.august

Ferie

Ferie

Ferie

12.8-18.8

G 13/2006

G11-2/2008

 

19.8-25.8

G14/2005

G12/2007

 

26.august-1.sept.

J 14/2005

G09-2 /2010

 

2.-8.sept.

MSB

J12/2007

 

9.-15.sept.

G15/2004

J11/ 2008

 

16.-22.sept.

G19

J10/2009

 

23.-29.sept.

J15/2004

G08-1 /2011

 

30.sept.-6.okt

MSA

G08-2/2011

 

7.-13.okt.

AFB

G08-3/2011

 

14.-20.okt.

J15/2004

G09-3/2010

 

21.-27.okt.

G15/2004

G09-1/2010

 

28.okt.-3.nov.

G 13/2006

G10-X/2009

 

Etter hver trening / kamp er laget selv ansvarlig for at det ryddes på den banedelen som laget benyttet.

1) Alle ”små søppelbøtter” skal tømmes i den sentrale ”nedgravde søppelbeholder".

2) De ”små søppelbøttene” skal ilegges ny plastpose som hentes i "innbytterbua", der er også nøkkelen til beholderne .

3) Dersom den nedgravde søppelbeholderen skal tømmes skal dette rapporteres til anleggsansvarlig

4) Feiing på asfalten rundt banene kan være påkrevet ! Gjelder ikke ballbingen

5) Glasskår, tyggegummi, plast, sigarettsneiper, tape, steiner, griener, snus etc. skal fjernes !

6) Klær og/eller avlagt tøy skal henges inn i innbytterboden på de oppsatte "kleshengere".

7) Rydding innbefatter også at dette gjøres utenfor gjerdet

8) Dårlig rydding medfører ny rydding - straks - før neste lag starter sine uker.

9) Det skal ryddes minst TO ganger per uke - spesielt etter seriestart

10) Send email dersom det mangler utstyr

11) Nøkkelen for tilgang til nedgravd container henger i en kule av kork i innbytterbua. Der tømmes all søppel. Nøkkel til innbytterbua skal være tilgjengelig i kiosken, men alle lag skal ha hver sin nøkkel til denne.

12) Etter hver hjemmekamp påhviler det hjemmelaget ekstra ansvar for å rydde. Også på GJEST og HJEMME innbytterbenk

13) De ukene/dagene kiosken er åpen kan det bli påkrevet ekstra ryddeinnsats.

14) Det er ethvert lags ansvar å følge med på klubbens nettside med hensyn på turnus.

15) Dersom nedgravd container er full, meld det til daglig leder om dette.

Ballbingen) Rydding av søppel innen ballbingen og i den umiddelbare nærhet.

Dersom de enkelte lagene IKKE rydder etter treninger / kamper vil dette bli tatt opp med de som sist "var på banen".

Lura IL
Klubbhuset, Prinsensvei 7, 4315 Sandnes
Postboks 1071, 4391 Sandnes

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift